Anasayfa Gündem Siyaset Röportaj Resmi İlan Video Galeri Foto Galeri İpek Matbaası Künye İletişim
25 Nisan 2018 Çarşamba
T.C. EDİRNE İCRA DAİRESİ

T.C.
EDİRNE
İCRA DAİRESİ
2017/9584 ESAS

TAŞINMAZIN AÇIK ARTIRMA İLANI

Satılmasına karar verilen taşınmazın cinsi, niteliği, kıymeti, adedi, önemli özellikleri :
1 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri                : Edirne İl, Havsa İlçe, 335 Parsel, KUZUCU Mahalle/Köy, ESKİBAĞLIK Mevkii, 335 parsel, Kuzucu Köyünde, Eskibağlık Mevkiinde, Köyün kuzeyinde yerleşim yerine 250 metre mesafede, kuru tarım arazisidir. Tuzluluk, alkalilik ve taban suyu gibi sorunları olmayan, kumlu toprak bünyesine sahip, su tutma kapasitesi iyi, taşlılık ve erozyon problemi bulunmayan, toprak derinliği sığ olan, topografyası düze yakın makineli tarıma elverişli, verimsiz, kuru tarım arazisidir. Taşınmazlar ve çevresindeki parsellerde kuru koşullarda, ayçiçeği buğday gibi ürünlerin tarımı yapılmaktadır.
Adresi                         : Kuzucu Köyü  Havsa / EDİRNE
Yüzölçümü                 : 3.000 m2
Kıymeti                       : 15.000,00 TL
KDV Oranı                 : %18
Kaydındaki Şerhler   : Muhtelif dairelerin haczi vardır
1. Satış Günü              : 29/05/2018 günü 14:00 - 14:05 arası
2. Satış Günü              : 26/06/2018 günü 14:00 - 14:05 arası
Satış Yeri                     : EDİRNE ADLİYESİ İCRA DAİRESİ MÜZAYEDE SALONU -

.....................................................................................................................................................................................
2 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri                : Edirne İl, Havsa İlçe, 1230 Parsel, KUZUCU Mahalle/Köy, SARIYAR Mevkii, 1230 parsel, Kuzucu Köyünde, Sarıyar Mevkiinde, köy merkezinin güneybatısında köye 2500 metre uzaklıkta ve sulu tarım arazisidir.Tuzluluk, alkalilik ve taban suyu gibi sorunları olmayan, kumlu toprak bünyesine sahip, su tutma kapasitesi iyi, taşlılık ve erozyon problemi bulunmayan, toprak derinliği sığ olan, topografyası düze yakın makineli tarıma elverişli, verimli, sulu tarım arazisidir. Taşınmazlar ve çevresindeki parsellerde sulu koşullarda, çeltik gibi ürünlerin tarımı yapılmaktadır.
Adresi                        : Kuzucu Köyü  Havsa / EDİRNE
Yüzölçümü                : 8.000 m2
Kıymeti                      : 96.000,00 TL
KDV Oranı                : %18
Kaydındaki Şerhler  :: Muhtelif dairelerin haczi vardır
1. Satış Günü             : 29/05/2018 günü 14:15 - 14:20 arası
2. Satış Günü             : 26/06/2018 günü 14:15 - 14:20 arası
Satış Yeri                    : EDİRNE ADLİYESİ İCRA DAİRESİ MÜZAYEDE SALONU

.....................................................................................................................................................................................
3 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri               : Edirne İl, Havsa İlçe, 1228 Parsel, KUZUCU Mahalle/Köy, SARIYAR Mevkii,1228 parsel, Kuzucu Köyünde, Sarıyar Mevkiinde, köy merkezinin güneybatısında köye 2500 metre uzakta ve sulu tarım arazisidir. Tuzluluk, alkalilik ve taban suyu gibi sorunları olmayan, kumlu toprak bünyesine sahip, su tutma kapasitesi iyi, taşlılık ve erozyon problemi bulunmayan, toprak derinliği sığ olan, topografyası düze yakın makineli tarıma elverişli, verimli, sulu tarım arazisidir.  Taşınmazlar ve çevresindeki parsellerde sulu koşullarda, çeltik gibi ürünlerin tarımı yapılmaktadır. 
Adresi                         : Kuzucu Köyü  Havsa / EDİRNE
Yüzölçümü                 : 8.000 m2
Kıymeti                       : 96.000,00 TL
KDV Oranı                 : %18
Kaydındaki Şerhler   : Muhtelif dairelerin haczi vardır
1. Satış Günü              : 29/05/2018 günü 14:30 - 14:35 arası
2. Satış Günü              : 26/06/2018 günü 14:30 - 14:35 arası
Satış Yeri                     : EDİRNE ADLİYESİ İCRA DAİRESİ MÜZAYEDE SALONU -

.....................................................................................................................................................................................
4 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri                : Edirne İl, Havsa İlçe, 1231 Parsel, KUZUCU Mahalle/Köy, SARIYAR Mevkii, 1231 parsel, Kuzucu Köyünde, Sarıyar Mevkiinde, köy merkezinin güneybatısında köye 2500 metre uzaklıkta ve sulu tarım arazisidir. Tuzluluk, alkalilik ve taban suyu gibi sorunları olmayan, kumlu toprak bünyesine sahip, su tutma kapasitesi iyi, taşlılık ve erozyon problemi bulunmayan, toprak derinliği sığ olan topografyası düze yakın makineli tarıma elverişli, verimli, sulu tarım arazisidir. Taşınmazlar ve çevresindeki parsellerde sulu koşullarda, çeltik gibi ürünlerin tarımı yapılmaktadır. 
Adresi                         : Kuzucu Köyü  Havsa/EDİRNE
Yüzölçümü                 : 8.000 m2
Kıymeti                       : 96.000,00 TL
KDV Oranı                 : %18
Kaydındaki Şerhler   : Muhtelif dairelerin haczi vardır
1. Satış Günü              : 29/05/2018 günü 14:45 - 14:50 arası
2. Satış Günü              : 26/06/2018 günü 14:45 - 14:50 arası
Satış Yeri                     : EDİRNE ADLİYESİ İCRA DAİRESİ MÜZAYEDE SALONU - 

...................................................................................................................................................................................

5 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri                : Edirne İl, Havsa İlçe, 1227 Parsel, KUZUCU Mahalle/Köy, SARIYAR Mevkii, 1227 parsel, Kuzucu Köyünde, Sarıyar Mevkiinde, köy merkezinin güneybatısında köye 2500 metre uzaklıkta ve sulu tarım arazisidir. Tuzluluk, alkalilik ve taban suyu gibi sorunları olmayan, kumlu toprak bünyesine sahip, su tutma kapasitesi iyi, taşlılık ve erozyon problemi bulunmayan, toprak derinliği sığ olan, topografyası düze yakın makineli tarıma elverişli, verimli, sulu tarım arazisidir. Taşınmazlar ve çevresindeki parsellerde sulu koşullarda, çeltik gibi ürünlerin tarımı yapılmaktadır. 
Adresi                         : Kuzucu Köyü Havsa / EDİRNE
Yüzölçümü                 : 8.000 m2
İmar Durumu            : Yok
Kıymeti                       : 96.000,00 TL
KDV Oranı                 : %18
Kaydındaki Şerhler   : Muhtelif dairelerin haczi vardır
1. Satış Günü              : 29/05/2018 günü 15:00 - 15:05 arası
2. Satış Günü              : 26/06/2018 günü 15:00 - 15:05 arası
Satış Yeri                     : EDİRNE ADLİYESİ İCRA DAİRESİ MÜZAYEDE SALONU

.....................................................................................................................................................................................
6 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri                : Edirne İl, Havsa İlçe, 909 Parsel, KUZUCU Mahalle/Köy, KARAAĞAÇ DERE Mevkii, 909 parsel, Kuzucu Köyünde, Karaağaç Dere Mevkiinde, köyün güneybatısında Şerbettar Köyü yolunun kuzeyinde yola 600 mesafede olup kuru tarım arazisidir. Tuzluluk, alkalilik ve taban suyu gibi sorunları olmayan, kumlu toprak bünyesine sahip, su tutma kapasitesi iyi, taşlılık ve erozyon problemi bulunmayan, toprak derinliği sığ olan, topografyası düze yakın makineli tarıma elverişli, verimsiz, kuru tarım arazisidir. Taşınmazlar ve çevresindeki parsellerde kuru koşullarda, ayçiçeği buğday gibi ürünlerin tarımı yapılmaktadır. 
Adresi                          : Kuzucu Köyü  Havsa / EDİRNE
Yüzölçümü                 : 10.050 m2
Kıymeti                       : 50.250,00 TL
KDV Oranı                 : %18
Kaydındaki Şerhler   : Muhtelif dairelerin haczi vardır
1. Satış Günü              : 29/05/2018 günü 15:15 - 15:20 arası
2. Satış Günü              : 26/06/2018 günü 15:15 - 15:20 arası
Satış Yeri                     : EDİRNE ADLİYESİ İCRA DAİRESİ MÜZAYEDE SALONU 

.....................................................................................................................................................................................
7 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri              : Edirne İl, Havsa İlçe, 1223 Parsel, KUZUCU Mahalle/Köy, SARIYAR Mevkii, 1223 parsel, Kuzucu Köyünde, Sarıyar Mevkiinde, köy merkezinin güneybatısında köye 2500 metre uzaklıkta ve sulu tarım arazisidir. Tuzluluk, alkalilik ve taban suyu gibi sorunları olmayan, kumlu toprak bünyesine sahip, su tutma kapasitesi iyi, taşlılık ve erozyon problemi bulunmayan, toprak derinliği sığ olan topografyası düze yakın makineli tarıma elverişli, verimli, sulu tarım arazisidir. Taşınmazlar ve çevresindeki parsellerde sulu koşullarda, çeltik gibi ürünlerin tarımı yapılmaktadır. 
Adresi                        : Kuzucu Köyü Havsa / EDİRNE
Yüzölçümü                : 8.000 m2
Kıymeti                      : 96.000,00 TL
KDV Oranı                : %18
Kaydındaki Şerhler  : Muhtelif dairelerin haczi vardır
1. Satış Günü             : 29/05/2018 günü 15:30 - 15:35 arası
2. Satış Günü             : 26/06/2018 günü 15:30 - 15:35 arası
Satış Yeri                    : EDİRNE ADLİYESİ İCRA DAİRESİ MÜZAYEDE SALONU

.....................................................................................................................................................................................
Satış şartları:
    1- İhale açık artırma suretiyle yapılacaktır. Birinci artırmanın yirmi gün öncesinden, artırma tarihinden önceki gün sonuna kadar esatis.uyap.gov.tr adresinden elektronik ortamda teklif verilebilecektir. Bu artırmada tahmin edilen değerin %50 sini ve rüçhanlı alacaklılar varsa alacakları toplamını ve satış giderlerini geçmek şartı ile ihale olunur. Birinci artırmada istekli bulunmadığı takdirde elektronik ortamda birinci artırmadan sonraki beşinci günden, ikinci artırma gününden önceki gün sonuna kadar elektronik ortamda teklif verilebilecektir. Bu artırmada da malın tahmin edilen değerin %50 sini, rüçhanlı alacaklılar varsa alacakları toplamını ve satış giderlerini geçmesi şartıyla en çok artırana ihale olunur. Böyle fazla bedelle alıcı çıkmazsa satış talebi düşecektir.
    2- Artırmaya iştirak edeceklerin, tahmin edilen değerin %20'si oranında pey akçesi veya bu miktar kadar banka teminat mektubu vermeleri lazımdır. Satış peşin para iledir, alıcı isteğinde (10) günü geçmemek üzere süre verilebilir. Damga vergisi, KDV, 1/2 tapu harcı ile teslim masrafları alıcıya aittir. Tellallık Harcı, taşınmazın aynından doğan vergiler satış bedelinden ödenir.
    3- İpotek sahibi alacaklılarla diğer ilgilerin (*) bu gayrimenkul üzerindeki haklarını özellikle  faiz ve giderlere dair olan iddialarını dayanağı belgeler ile (15) gün içinde dairemize bildirmeleri lazımdır; aksi takdirde hakları tapu sicil ile sabit olmadıkça paylaşmadan hariç bırakılacaktır.
    4- Satış bedeli hemen veya verilen mühlet içinde ödenmezse İcra ve İflas Kanununun 133 üncü maddesi gereğince ihale feshedilir. İhaleye katılıp daha sonra ihale bedelini yatırmamak sureti ile ihalenin feshine sebep olan tüm alıcılar ve kefilleri teklif ettikleri bedel ile son ihale bedeli arasındaki farktan ve diğer zararlardan ve ayrıca temerrüt faizinden müteselsilen mesul olacaklardır. İhale farkı ve temerrüt faizi ayrıca hükme hacet kalmaksızın dairemizce tahsil olunacak, bu fark, varsa öncelikle teminat bedelinden alınacaktır.

 5- Şartname, ilan tarihinden itibaren herkesin görebilmesi için dairede açık olup gideri verildiği takdirde isteyen alıcıya bir örneği gönderilebilir.    
    6- Satışa iştirak edenlerin şartnameyi görmüş ve münderecatını kabul etmiş sayılacakları, başkaca bilgi almak isteyenlerin 2017/9584 Esas sayılı dosya numarasıyla müdürlüğümüze başvurmaları ilan olunur.26/03/2018