Anasayfa Gündem Siyaset Röportaj Resmi İlan Video Galeri Foto Galeri İpek Matbaası Künye İletişim
26 Mayıs 2018 Cumartesi
T.C. EDİRNE İCRA DAİRESİ

T.C.
EDİRNE
İCRA DAİRESİ
2017/2843 ESAS

TAŞINMAZIN AÇIK ARTIRMA İLANI

Satılmasına karar verilen taşınmazın cinsi, niteliği, kıymeti, adedi, önemli özellikleri :
1 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri        : Edirne İl, Havsa İlçe, 0 Ada, 346 Parsel, YOLAGELDİ Mahalle/Köy, ÇEŞMEÇATAĞI Mevkii, 20.600,00 m2 yüzölçümlü tarla vasfındaki taşınmaz köye yaklaşık 2 kilometre mesafede olup, köyün kuzeyinde konumlanmaktadır. Tuzluluk, alkalilik ve taban suyu gibi sorunları olmayan, su tutma kapasitesi iyi, taşlılık ve erozyon problemi bulunmayan, toprak derinliği iyi olan, topografyası hafif eğimli ve makineli tarıma elverişli, orta verimli, kadastral yola cephesi olan kuru tarım arazisidir. Taşınmaz ve çevresindeki parsellerde kuru koşullarda; ayçiçeği ve buğday ürünlerin tarımı yapılmaktadır. Tamamı borçlu adına kayıtlıdır.Adresi: Yolageldi Köyü Çeşme Çatağı Mevkii Havsa/EDİRNE,Yüzölçümü: 20.600 m2, İmar Durumu: Yok ,Kıymeti: 123.600,00 TL,KDV Oranı : %18,Kaydındaki Şerhler :Muhtelif Dairelerin Hacizleri ve Türkiye Garanti Bankası A.Ş.Nin 180.000,00 TL bedelli ipotek alacağı vardır.
1. Satış Günü        : 07/05/2018 günü 10:00 - 10:05 arası
2. Satış Günü        : 04/06/2018 günü 10:00 - 10:05 arası
Satış Yeri              : İstasyon Mah.Hakim Çağlar Işık Cad. No:1, Yeni Adliye Sarayı İcra Müdürlüğü Müzayede Salonu - MERKEZ/EDİRNE - 

.....................................................................................................................................................................................
2 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri        : Edirne İl, Havsa İlçe, 404 Parsel, YOLAGELDİ Mahalle/Köy, ÇEŞME ÇATAĞI Mevkii, 2.650,00 m2 yüzölçümlü tarla vasfındaki taşınmaz köye yaklaşık 3 kilometre mesafede olup, köyün kuzeyinde konumlanmaktadır. Tuzluluk, alkalilik ve taban suyu gibi sorunları olmayan, su tutma kapasitesi iyi, taşlılık ve erozyon problemi bulunmayan, toprak derinliği iyi olan, topografyası hafif eğimli ve makineli tarıma elverişli, orta verimli, kadastral yola cephesi olmayan kuru tarım arazisidir. Taşınmaz üzerinde tespit tarihi itibariyle sürülü olup, taşınmaz ve çevresindeki parsellerde kuru koşullarda; ayçiçeği ve buğday gibi ürünlerin tarımı yapılmaktadır. Tamamı borçlu adına kayıtlıdır.Adresi: Yolageldi Köyü Çeşme Çatağı Mevkii Havsa/EDİRNE,Yüzölçümü: 2.650 m2 ,İmar Durumu: Yok ,Kıymeti: 13.250,00 TL,KDV Oranı : %18,Kaydındaki Şerhler :Muhtelif dairelerin hacizleri ve 993 Sayılı Kuleli Tarım Kredi Kooperatifi’nin 75.000,00 TL bedeli ipoteği vardır.
1. Satış Günü        : 07/05/2018 günü 10:15 - 10:20 arası
2. Satış Günü        : 04/06/2018 günü 10:15 - 10:20 arası
Satış Yeri              : İstasyon Mah.Hakim Çağlar Işık Cad. No:1, Yeni Adliye Sarayı İcra Müdürlüğü Müzayede Salonu - MERKEZ/EDİRNE

.....................................................................................................................................................................................
3 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri        : Edirne İl, Havsa İlçe, 405 Parsel, YOLAGELDİ Mahalle/Köy, ÇEŞME ÇATAĞI Mevkii, 2.600,00 m2 yüzölçümlü tarla vasfındaki taşınmazın 1/2 Hissesi borçlu adına kayıtlı olup, köye yaklaşık 3 kilometre mesafede olup, köyün kuzeyinde konumlanmaktadır. Tuzluluk, alkalilik ve taban suyu gibi sorunları olmayan, su tutma kapasitesi iyi, taşlılık ve erozyon problemi bulunmayan, toprak derinliği iyi olan, topografyası hafif eğimli ve makineli tarıma elverişli, orta verimli, kadastral yola cephesi olmayan kuru tarım arazisidir. Taşınmaz üzerinde tespit tarihi itibariyle sürülü olup, taşınmaz ve çevresindeki parsellerde kuru koşullarda; ayçiçeği ve buğday gibi ürünlerin tarımı yapılmaktadır. Adresi: Yolageldi Köyü Çeşme Çatağı Mevkii Havsa/EDİRNE,Yüzölçümü: 1.300 m2 ,İmar Durumu: Yok ,Kıymeti: 6.500,00 TL,KDV Oranı : %18,Kaydındaki Şerhler :Muhtelif Dairelerin hacizleri vardır.
1. Satış Günü        : 07/05/2018 günü 10:30 - 10:35 arası
2. Satış Günü        : 04/06/2018 günü 10:30 - 10:35 arası
Satış Yeri              : İstasyon Mah.Hakim Çağlar Işık Cad. No:1, Yeni Adliye Sarayı İcra Müdürlüğü Müzayede Salonu - MERKEZ/EDİRNE

.....................................................................................................................................................................................
4 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri        : Edirne İl, Havsa İlçe, 965 Parsel, YOLAGELDİ Mahalle/Köy, MANDA GÖLÜ Mevkii, 1.213,00 m2 yüzölçümlü tarla vasfındaki taşınmazın tamamı borçlu adına kayıtlı olup, köye yaklaşık 700 metre mesafede olup, köyün kuzeydoğusunda konumlanmaktadır. Tuzluluk, alkalilik ve taban suyu gibi sorunları olmayan, su tutma kapasitesi iyi, taşlılık ve erozyon problemi bulunmayan, toprak derinliği iyi olan, topografyası düz ve makineli tarıma elverişli, orta verimli, kadastral yola cephesi olan sulama imkanı olan tarım arazisidir. Taşınmaz ve çevresindeki parsellerde kuru koşullarda; ayçiçeği, buğday gibi ürünlerin tarımı yapılmaktadır. Adresi: Yolageldi Köyü Manda Gölü Mevkii Havsa/EDİRNE,Yüzölçümü: 1.213 m2 ,İmar Durumu: Yok ,Kıymeti: 9.704,00 TL,KDV Oranı : %18,Kaydındaki Şerhler :Muhtelif dairelerin hacizleri vardır.
1. Satış Günü        : 07/05/2018 günü 10:45 - 10:50 arası
2. Satış Günü        : 04/06/2018 günü 10:45 - 10:50 arası
Satış Yeri              : İstasyon Mah.Hakim Çağlar Işık Cad. No:1, Yeni Adliye Sarayı İcra Müdürlüğü Müzayede Salonu - MERKEZ/EDİRNE

.....................................................................................................................................................................................
5 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri        : Edirne İl, Havsa İlçe, 1033 Parsel, YOLAGELDİ Mahalle/Köy, SORSUNLUK Mevkii, 4.875,00 m2 yüzölçümlü tarla vasfındaki taşınmazın tamamı borçlu adına kayıtlı olup köye yaklaşık 2,5 kilometre mesafede olup, köyün kuzeydoğusunda konumlanmaktadır. Tuzluluk, alkalilik ve taban suyu gibi sorunları olmayan, su tutma kapasitesi iyi, taşlılık ve erozyon problemi bulunmayan,toprak derinliği iyi olan, topografyası düz ve makineli tarıma elverişli, orta verimli, kadastral yola cephesi olan sulanabilen tarım arazisidir. Taşınmaz üzerinde kavak vardır ancak keşif anında yoğun yağış nedeniyle kavakların tespiti yapılamamıştır.Taşınmaz ve çevresindeki parsellerde kuru koşullarda; ayçiçeği, buğday gibi ürünlerin tarımı yapılmaktadır. Adresi: Yolageldi Köyü Sorsunluk Mevkii Havsa/EDİRNE,Yüzölçümü: 4.875 m2 ,İmar Durumu: Yok ,Kıymeti: 48.750,00 TL,KDV Oranı : %18,Kaydındaki Şerhler :Muhtelif Dairelerin Hacizleri ve Sınırlı Sorumlu Havsa Esnaf ve Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatifinin 130.000,00 TL bedelli İpoteği Vardır.
1. Satış Günü        : 07/05/2018 günü 11:00 - 11:05 arası
2. Satış Günü        : 04/06/2018 günü 11:00 - 11:05 arası
Satış Yeri              : İstasyon Mah.Hakim Çağlar Işık Cad. No:1, Yeni Adliye Sarayı İcra Müdürlüğü Müzayede Salonu - MERKEZ/EDİRNE

.....................................................................................................................................................................................
6 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri        : Edirne İl, Havsa İlçe, 1618 Parsel, YOLAGELDİ Mahalle/Köy, KAHVE ÖNÜ Mevkii, 3.200,00 m2 yüzölçümlü tarla vasfındaki taşınmazın tamamı borçlu adına kayıtlı olup köye yaklaşık 400 metre mesafede olup, köyün güneydoğusunda konumlanmaktadır. Tuzluluk, alkalilik ve taban suyu gibi sorunları olmayan, su tutma kapasitesi iyi, taşlılık ve erozyon problemi bulunmayan, toprak derinliği iyi olan, topografyası düz ve makineli tarıma elverişli, orta verimli, kadastral yola cephesi olan kuru tarım arazisidir. Köy yerleşim yerine bitişiktir. Taşınmaz ve çevresindeki parsellerde kuru koşullarda; ayçiçeği, buğday gibi ürünlerin tarımı yapılmaktadır. Adresi: Yolageldi Köyü Kahve Önü Mevkii Havsa/EDİRNE,Yüzölçümü: 3.200 m2 ,İmar Durumu: Yok ,Kıymeti: 38.400,00 TL,KDV Oranı : %18,Kaydındaki Şerhler :Muhtelif Dairelerin Hacizleri ve Sınırlı Sorumlu Havsa Esnaf ve Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatifinin 130.000,00 TL bedelli İpoteği Vardır.
1. Satış Günü         : 07/05/2018 günü 11:15 - 11:20 arası
2. Satış Günü         : 04/06/2018 günü 11:15 - 11:20 arası
Satış Yeri                : İstasyon Mah.Hakim Çağlar Işık Cad. No:1, Yeni Adliye Sarayı İcra Müdürlüğü Müzayede Salonu - MERKEZ/EDİRNE

.....................................................................................................................................................................................
7 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri        : Edirne İl, Havsa İlçe, 2002 Parsel, YOLAGELDİ Mahalle/Köy, DEĞİRMEN ALTI Mevkii, 2.500,00 m2 yüzölçümlü tarla vasfındaki taşınmazın tamamı borçlu adına kayıtlı olup köye yaklaşık 1 kilometre metre mesafede olup, köyün güneyinde konumlanmaktadır. Dar bir parsel olup dereye bitişiktir. Tuzluluk, alkalilik ve taban suyu gibi sorunları olmayan, su tutma kapasitesi iyi, taşlılık ve erozyon problemi bulunmayan, toprak derinliği iyi olan, topografyası hafif eğimli ve makineli tarıma elverişli, orta verimli, kadastral yola cephesi olan kuru tarım arazisidir. Taşınmaz ve çevresindeki parsellerde kuru koşullarda; ayçiçeği, buğday gibi ürünlerin tarımı yapılmaktadır. Adresi: Yolageldi Köyü Değirmen Altı Mevkii Havsa/EDİRNE,Yüzölçümü: 2.500 m2 ,İmar Durumu: Yok ,Kıymeti: 15.000,00 TL,KDV Oranı : %18,Kaydındaki Şerhler :Muhtelif Dairelerin Hacizleri ve Sınırlı Sorumlu Havsa Esnaf ve Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatifinin 130.000,00 TL bedelli İpoteği Vardır.
1. Satış Günü         : 07/05/2018 günü 11:30 - 11:35 arası
2. Satış Günü         : 04/06/2018 günü 11:30 - 11:35 arası
Satış Yeri                : İstasyon Mah.Hakim Çağlar Işık Cad. No:1, Yeni Adliye Sarayı İcra Müdürlüğü Müzayede Salonu - MERKEZ/EDİRNE

.....................................................................................................................................................................................
8 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri        : Edirne İl, Havsa İlçe, 3205 Parsel, YOLAGELDİ Mahalle/Köy, BAĞLIK ALTI Mevkii, 2.500,00 m2 yüzölçümlü tarla vasfındaki taşınmazın tamamı borçlu adına kayıtlı olup, köye yaklaşık 4 kilometre mesafede olup, köyün kuzeyinde konumlanmaktadır. Tuzluluk, alkalilik ve taban suyu gibi sorunları olmayan, su tutma kapasitesi iyi, taşlılık ve erozyon problemi bulunmayan, toprak derinliği iyi olan, topografyası hafif eğimli ve makineli tarıma elverişli, orta verimli, kadastral yola cephesi olan kuru tarım arazisidir. Taşınmaz ve çevresindeki parsellerde kuru koşullarda; ayçiçeği, buğday gibi ürünlerin tarımı yapılmaktadır. Adresi: Yolageldi Köyü Bağlık Altı Mevkii Havsa/EDİRNE,Yüzölçümü: 2.500 m2 ,İmar Durumu: Yok ,Kıymeti: 15.000,00 TL,KDV Oranı : %18,Kaydındaki Şerhler :Muhtelif Dairelerin Hacizleri ve Sınırlı Sorumlu Havsa Esnaf ve Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatifinin 130.000,00 TL bedelli İpoteği Vardır.
1. Satış Günü         : 07/05/2018 günü 14:00 - 14:05 arası
2. Satış Günü         : 04/06/2018 günü 14:00 - 14:05 arası
Satış Yeri                : İstasyon Mah.Hakim Çağlar Işık Cad. No:1, Yeni Adliye Sarayı İcra Müdürlüğü Müzayede Salonu - MERKEZ/EDİRNE -
Yukarıda özellikleri yazılı 1,2,3,4,5,6,7,8 Nolu taşınmazların tapu kaydının Beyan bölümünde:5403/5578 S.Y. Gereğince arazi toplulaştırması kapsamındadır. Yazılı EDİRNE GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK İL MÜDÜRLÜĞÜ Lehine 29/03/2017 tarih ve 1506 Yev.İle Beyan şerhi mevcuttur.

.....................................................................................................................................................................................
Satış şartları:
    1- İhale açık artırma suretiyle yapılacaktır. Birinci artırmanın yirmi gün öncesinden, artırma tarihinden önceki gün sonuna kadar esatis.uyap.gov.tr adresinden elektronik ortamda teklif verilebilecektir. Bu artırmada tahmin edilen değerin %50 sini ve rüçhanlı alacaklılar varsa alacakları toplamını ve satış giderlerini geçmek şartı ile ihale olunur. Birinci artırmada istekli bulunmadığı takdirde elektronik ortamda birinci artırmadan sonraki beşinci günden, ikinci artırma gününden önceki gün sonuna kadar elektronik ortamda teklif verilebilecektir. Bu artırmada da malın tahmin edilen değerin %50 sini, rüçhanlı alacaklılar varsa alacakları toplamını ve satış giderlerini geçmesi şartıyla en çok artırana ihale olunur. Böyle fazla bedelle alıcı çıkmazsa satış talebi düşecektir.

    2- Artırmaya iştirak edeceklerin, tahmin edilen değerin %20'si oranında pey akçesi veya bu miktar kadar banka teminat mektubu vermeleri lazımdır. Satış peşin para iledir, alıcı isteğinde (10) günü geçmemek üzere süre verilebilir. Damga vergisi, KDV, 1/2 tapu harcı ile teslim masrafları alıcıya aittir. Tellallık Harcı, taşınmazın aynından doğan vergiler satış bedelinden ödenir.
    3- İpotek sahibi alacaklılarla diğer ilgilerin (*) bu gayrimenkul üzerindeki haklarını özellikle  faiz ve giderlere dair olan iddialarını dayanağı belgeler ile (15) gün içinde dairemize bildirmeleri lazımdır; aksi takdirde hakları tapu sicil ile sabit olmadıkça paylaşmadan hariç bırakılacaktır.
    4- Satış bedeli hemen veya verilen mühlet içinde ödenmezse İcra ve İflas Kanununun 133 üncü maddesi gereğince ihale feshedilir. İhaleye katılıp daha sonra ihale bedelini yatırmamak sureti ile ihalenin feshine sebep olan tüm alıcılar ve kefilleri teklif ettikleri bedel ile son ihale bedeli arasındaki farktan ve diğer zararlardan ve ayrıca temerrüt faizinden müteselsilen mesul olacaklardır. İhale farkı ve temerrüt faizi ayrıca hükme hacet kalmaksızın dairemizce tahsil olunacak, bu fark, varsa öncelikle teminat bedelinden alınacaktır.