Anasayfa Gündem Siyaset Röportaj Resmi İlan Video Galeri Foto Galeri İpek Matbaası Künye İletişim
22 Ağustos 2018 Çarşamba
T.C. EDİRNE İCRA DAİRESİ

T.C.
EDİRNE
İCRA DAİRESİ
2017/8562 ESAS

TAŞINMAZIN AÇIK ARTIRMA İLANI

Satılmasına karar verilen taşınmazın cinsi, niteliği, kıymeti, adedi, önemli özellikleri :
1 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri                  : Edirne İl, Havsa İlçe, 1566 Parsel, TAHAL Mahalle/Köy, köy içi Mevkii, Köye yerleşik alanı içerisinde bulunmaktadır, taşınmazın üzerinde herhangi bir yapı bulunmamakta ve bor arsa vasfındadır.
Adresi                         : Tahal Köyü  Havsa/EDİRNE
Yüzölçümü                 : 1,795,43 m2
İmar Durumu            : Yok
Kıymeti                       : 36.000,00 TL
KDV Oranı                 : %18
Kaydındaki Şerhler   : Edirne İcra Dairesinin haczi vardır
1. Satış Günü              : 20/03/2018 günü 15:00 - 15:05 arası
2. Satış Günü              : 17/04/2018 günü 15:00 - 15:05 arası
Satış Yeri                     : EDİRNE ADLİYESİ İCRA DAİRESİ MÜZAYEDE SALONU -/

.....................................................................................................................................................................................
2 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri                 : Edirne İl, Havsa İlçe, 911 Parsel, TAHAL Mahalle/Köy, BÜYÜKOVA Mevkii, Köyün yerleşim yerine yaklaşık 400 metre mesafede ve köyün güneyinde konumlanmaktadır. tuzluluk alkalilik ve taban suyu gibi sorunları olmayan, su tutma kapasitesi iyi, taşlılık ve erozyon problemi bulnumayan, toprak derinliği iyi olan topografyası düz ve makineli tarıma elverişli, orta verimli, kadastral yola cephesi olan sulu tarım arazisidir. taşınmaz üzerinde tespit tarihi itibariyle çeltik anızı olup taşınmaz ve çevresindeki parsellerde sulu tarım ürünlerinin tarımı yapılmaktadır.
Adresi                         : Tahal Köyü  Havsa/EDİRNE
Yüzölçümü                 : 5.800 m2
İmar Durumu            : Yok
Kıymeti                       : 58.000,00 TL
KDV Oranı                 : %18
Kaydındaki Şerhler   : Edirne İcra Dairesinin haczi ve ipotek vardır vardır
1. Satış Günü              : 20/03/2018 günü 15:15 - 15:20 arası
2. Satış Günü              : 17/04/2018 günü 15:15 - 15:20 arası
Satış Yeri                     : EDİRNE ADLİYESİ İCRA DAİRESİ MÜZAYEDE SALONU -

.....................................................................................................................................................................................
3 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri                 : Edirne İl, Havsa İlçe, 952 Parsel, TAHAL Mahalle/Köy, BÜYÜKOVA Mevkii, Köyün yerleşim yerine yaklaşık 1800 metre mesafede ve köyün güneyinde konumlanmaktadır. tuzluluk alkalilik ve taban suyu gibi sorunları olmayan, su tutma kapasitesi iyi olan, taşlılık ve erozyon problemi bulnumayan, toprak derinliği iyi olan topografyası düz ve makineli tarıma elverişli, orta verimli, kadastral yola cephesi olmayan sulu tarım arazisidir. taşınmaz üzerinde tespit tarihi itibariyle çeltik ekili olup taşınmaz ve çevresindeki parsellerde sulu tarım ürünlerinin tarımı yapılmaktadır.
Adresi                         : Taha Köyü  Havsa/EDİRNE
Yüzölçümü                 : 5.600 m2
İmar Durumu            : Yok
Kıymeti                       : 50.400,00 TL
KDV Oranı                 : %18
Kaydındaki Şerhler   : Edirne İcra Dairesinin haczi ve ipotek vardır
1. Satış Günü              : 20/03/2018 günü 15:30 - 15:45 arası
2. Satış Günü              : 17/04/2018 günü 15:30 - 15:45 arası
Satış Yeri                     : EDİRNE ADLİYESİ İCRA DAİRESİ MÜZAYEDE SALONU

.....................................................................................................................................................................................
4 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri                  : Edirne İl, Havsa İlçe, 1500 Parsel, TAHAL Mahalle/Köy, KÖYİÇİ Mevkii, Köy yerleşim alanı içerisinde bulunmaktadır. taşınmaz üzerinde tek katlı 90 metrekare yaklaşık 50 yıllık kerpiş eve ve yine aynı yaşta tek katlı 45 metrekare depo bulunmaktadır. borçlunun 28/32 hissesi satılacaktır. Avlulu kerpiç ev ve kerpiç anbar
Adresi                         : Tahal Köyü  Havsa/EDİRNE
Yüzölçümü                 : 1.446 m2
İmar Durumu             : Yok
Kıymeti                        : 50.000,00 TL
KDV Oranı                  : %18
Kaydındaki Şerhler    : Edirne İcra Dairesinin haczi vardır
1. Satış Günü               : 20/03/2018 günü 15:45 - 15:50 arası
2. Satış Günü               : 17/04/2018 günü 15:45 - 15:50 arası
Satış Yeri                      : EDİRNE ADLİYESİ İCRA DAİRESİ MÜZAYEDE SALONU

.....................................................................................................................................................................................
    Satış şartları:
    1- İhale açık artırma suretiyle yapılacaktır. Birinci artırmanın yirmi gün öncesinden, artırma tarihinden önceki gün sonuna kadar esatis.uyap.gov.tr adresinden elektronik ortamda teklif verilebilecektir. Bu artırmada tahmin edilen değerin %50 sini ve rüçhanlı alacaklılar varsa alacakları toplamını ve satış giderlerini geçmek şartı ile ihale olunur. Birinci artırmada istekli bulunmadığı takdirde elektronik ortamda birinci artırmadan sonraki beşinci günden, ikinci artırma gününden önceki gün sonuna kadar elektronik ortamda teklif verilebilecektir. Bu artırmada da malın tahmin edilen değerin %50 sini, rüçhanlı alacaklılar varsa alacakları toplamını ve satış giderlerini geçmesi şartıyla en çok artırana ihale olunur. Böyle fazla bedelle alıcı çıkmazsa satış talebi düşecektir.
    2- Artırmaya iştirak edeceklerin, tahmin edilen değerin %20'si oranında pey akçesi veya bu miktar kadar banka teminat mektubu vermeleri lazımdır. Satış peşin para iledir, alıcı isteğinde (10) günü geçmemek üzere süre verilebilir. Damga vergisi, KDV, 1/2 tapu harcı ile teslim masrafları alıcıya aittir. Tellallık Harcı, taşınmazın aynından doğan vergiler satış bedelinden ödenir.
    3- İpotek sahibi alacaklılarla diğer ilgilerin (*) bu gayrimenkul üzerindeki haklarını özellikle  faiz ve giderlere dair olan iddialarını dayanağı belgeler ile (15) gün içinde dairemize bildirmeleri lazımdır; aksi takdirde hakları tapu sicil ile sabit olmadıkça paylaşmadan hariç bırakılacaktır.
    4- Satış bedeli hemen veya verilen mühlet içinde ödenmezse İcra ve İflas Kanununun 133 üncü maddesi gereğince ihale feshedilir. İhaleye katılıp daha sonra ihale bedelini yatırmamak sureti ile ihalenin feshine sebep olan tüm alıcılar ve kefilleri teklif ettikleri bedel ile son ihale bedeli arasındaki farktan ve diğer zararlardan ve ayrıca temerrüt faizinden müteselsilen mesul olacaklardır. İhale farkı ve temerrüt faizi ayrıca hükme hacet kalmaksızın dairemizce tahsil olunacak, bu fark, varsa öncelikle teminat bedelinden alınacaktır.
    5- Şartname, ilan tarihinden itibaren herkesin görebilmesi için dairede açık olup gideri verildiği takdirde isteyen alıcıya bir örneği gönderilebilir.    
    6- Satışa iştirak edenlerin şartnameyi görmüş ve münderecatını kabul etmiş sayılacakları, başkaca bilgi almak isteyenlerin 2017/8562 Esas sayılı dosya numarasıyla müdürlüğümüze başvurmaları ilan olunur.20/01/2018