Anasayfa Gündem Siyaset Röportaj Resmi İlan Video Galeri Foto Galeri İpek Matbaası Künye İletişim
19 Nisan 2018 Perşembe
T.C. EDİRNE İCRA DAİRESİ

T.C.
EDİRNE
İCRA DAİRESİ
2017/4344 ESAS

TAŞINMAZIN AÇIK ARTIRMA İLANI

Satılmasına karar verilen taşınmazın cinsi, niteliği, kıymeti, adedi, önemli özellikleri :
1 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri               : Edirne İl, Havsa İlçe, 855 Parsel, TAHAL Mahalle/Köy, ESKİ BAĞLIK Mevkii, Tarla vasıflı taşınmaz köye yaklaşık 400 mt mesafede, tuzluluk alkalilik ve taban suyu gibi sorunları olmayan, su tutma kapasitesi iyi ve erozyon problemi bulunmayan, toprak derinliği iyi olan topografyası düz ve makineli tarıma elverişli, verimli, sulu tarım arazisidir. . Taşınmaz ve çevresindeki parsellerde çeltik gibi ürünlerin tarımı yapılmaktadır. 858 ve 860, parseller ile birlikte kullanılmaktadır.
Adresi                          : Tahal Köyü  Havsa/EDİRNE
Yüzölçümü                  : 5,900 m2
İmar Durumu             : Yok
Kıymeti                        : 71.000,00 TL
KDV Oranı                 : %18
Kaydındaki Şerhler   : : Muhtelif dairelerin haczi vardır
1. Satış Günü              : 13/02/2018 günü 10:30 - 10:35 arası
2. Satış Günü              : 13/03/2018 günü 10:30 - 10:35 arası
Satış Yeri                      : EDİRNE ADLİYESİ İCRA DAİRESİ MÜZAYEDE SALONU

....................................................................................................................................................................................
2 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri                : Edirne İl, Havsa İlçe, 860 Parsel, TAHAL Mahalle/Köy, eski bağlık Mevkii, Tarla vasıflı taşınmaz köye yaklaşık 400 mt mesafede, tuzluluk alkalilik ve taban suyu gibi sorunları olmayan, su tutma kapasitesi iyi ve erozyon problemi bulunmayan, toprak derinliği iyi olan topografyası düz ve makineli tarıma elverişli, verimli, sulu tarım arazisidir. . Taşınmaz ve çevresindeki parsellerde çeltik gibi ürünlerin tarımı yapılmaktadır. 858 ve 855, parseller ile birlikte kullanılmaktadır.
Adresi                           : Tahal Köyü  Havsa/EDİRNE
Yüzölçümü                   : 3.400 m2
Arsa Payı                      : 
İmar Durumu              : Yok
Kıymeti                         : 41.000,00 TL
KDV Oranı                  : %18
Kaydındaki Şerhler    :: Muhtelif dairelerin haczi vardır
1. Satış Günü               : 13/02/2018 günü 10:45 - 10:50 arası
2. Satış Günü               : 13/03/2018 günü 10:45 - 10:50 arası
Satış Yeri                      : EDİRNE ADLİYESİ İCRA DAİRESİ MÜZAYEDE SALONU -

....................................................................................................................................................................................
3 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri              : Edirne İl, Havsa İlçe, 858 Parsel, TAHAL Mahalle/Köy, eski bağlık Mevkii, Tarla vasıflı taşınmaz köye yaklaşık 400 mt mesafede, tuzluluk alkalilik ve taban suyu gibi sorunları olmayan, su tutma kapasitesi iyi ve erozyon problemi bulunmayan, toprak derinliği iyi olan topografyası düz ve makineli tarıma elverişli, verimli, sulu tarım arazisidir. . Taşınmaz ve çevresindeki parsellerde çeltik gibi ürünlerin tarımı yapılmaktadır. 855 ve 860, parseller ili birlikte kullanılmaktadır.
Adresi                          : Tahal Köyü  Havsa/EDİRNE
Yüzölçümü                  : 8.300 m2
Arsa Payı                     : 
İmar Durumu             : Yok
Kıymeti                        : 100.000,00 TL
KDV Oranı                  : %18
Kaydındaki Şerhler    : Muhtelif dairelerin haczi vardır
1. Satış Günü               : 13/02/2018 günü 11:00 - 11:05 arası
2. Satış Günü               : 13/03/2018 günü 11:00 - 11:05 arası
Satış Yeri                      : EDİRNE ADLİYESİ İCRA DAİRESİ MÜZAYEDE SALONU -

....................................................................................................................................................................................
4 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri                  : Edirne İl, Havsa İlçe, 944 Parsel, TAHAL Mahalle/Köy, BÜYÜKOVA Mevkii, Tarla vasıflı taşınmaz köye yaklaşık 1500 mt mesafede, tuzluluk alkalilik ve taban suyu gibi sorunları olmayan, su tutma kapasitesi iyi ve erozyon problemi bulunmayan, toprak derinliği iyi olan topografyası düz ve makineli tarıma elverişli, verimli, sulu tarım arazisidir. . Taşınmaz ve çevresindeki parsellerde çeltik gibi ürünlerin tarımı yapılmaktadır. 858 ve 860, parseller ile birlikte kullanılmaktadır.
Adresi                           : Tahal Köyü  Havsa/EDİRNE
Yüzölçümü                   : 5,500 m2
İmar Durumu              : Yok
Kıymeti                         : 66.000,00 TL
KDV Oranı                   : %18
Kaydındaki Şerhler     : Muhtelif dairelerin haczi vardır
1. Satış Günü                : 13/02/2018 günü 11:15 - 11:20 arası
2. Satış Günü                : 13/03/2018 günü 11:15 - 11:20 arası
Satış Yeri                      : EDİRNE ADLİYESİ İCRA DAİRESİ MÜZAYEDE SALONU - 

....................................................................................................................................................................................
5 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri             : Edirne İl, Havsa İlçe, 885 Parsel, TAHAL Mahalle/Köy, ESKİ BAĞLIK Mevkii, Tarla vasıflı taşınmaz köy sınırında, tuzluluk alkalilik ve taban suyu gibi sorunları olmayan, su tutma kapasitesi iyi ve erozyon problemi bulunmayan, toprak derinliği iyi olan topografyası düz ve makineli tarıma elverişli, verimli, sulu tarım arazisidir. . Taşınmaz ve çevresindeki parsellerde çeltik gibi ürünlerin tarımı yapılmaktadır.
Adresi                          : Tahal Köyü  Havsa/EDİRNE
Yüzölçümü                  : 4,000 m2
İmar Durumu             : Yok
Kıymeti                        : 48.000,00 TL
KDV Oranı                  : %18
Kaydındaki Şerhler    : Muhtelif dairelerin haczi vardır
1. Satış Günü               : 13/02/2018 günü 11:30 - 11:35 arası
2. Satış Günü               : 13/03/2018 günü 11:30 - 11:35 arası
Satış Yeri                      : EDİRNE ADLİYESİ İCRA DAİRESİ MÜZAYEDE SALONU -

....................................................................................................................................................................................
6 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri            : Edirne İl, Havsa İlçe, 1237 Parsel, TAHAL Mahalle/Köy, BULAKLAR Mevkii,7200 Nolu Bağımsız Bölüm Tarla vasıflı taşınmaz köye yaklaşık 250 mt mesafede, tuzluluk alkalilik ve taban suyu gibi sorunları olmayan, su tutma kapasitesi iyi ve erozyon problemi bulunmayan, toprak derinliği iyi olan topografyası düz ve makineli tarıma elverişli, verimli, sulu tarım arazisidir. . Taşınmaz ve çevresindeki parsellerde çeltik gibi ürünlerin tarımı yapılmaktadır. 858 ve 860, parseller ili birlikte kullanılmaktadır.
Adresi                          : Tahal Köyü  Havsa/EDİRNE
Yüzölçümü                  : 7.200 m2
Arsa Payı                     : 
İmar Durumu             : Yok
Kıymeti                        : 86.500,00 TL
KDV Oranı                  : %18
Kaydındaki Şerhler    : Muhtelif dairelerin haczi vardır
1. Satış Günü               : 13/02/2018 günü 11:45 - 11:50 arası
2. Satış Günü               : 13/03/2018 günü 11:45 - 11:50 arası
Satış Yeri                      : EDİRNE ADLİYESİ İCRA DAİRESİ MÜZAYEDE SALONU -

....................................................................................................................................................................................
7 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri               : Edirne İl, Havsa İlçe, 1497 Parsel, TAHAL Mahalle/Köy, KÖYİÇİ Mevkii, Taşınmaz üzerinde 1 adet tek katlı ev bulunmakta olup, 1576 metre kare taşınmaz üzerinde avlulu kargir ev vasıflıdır
Adresi                          : Tahal Köy  Havsa/EDİRNE
Yüzölçümü                  : 1.576 m2
Arsa Payı                     : :Muhtelif dairelerin haczi vardır.
İmar Durumu             : Yok
Kıymeti                        : 80.000,00 TL
KDV Oranı                  : %18
Kaydındaki Şerhler    : : Muhtelif dairelerin haczi vardır
1. Satış Günü               : 13/02/2018 günü 14:00 - 14:05 arası
2. Satış Günü               : 13/03/2018 günü 14:00 - 14:05 arası
Satış Yeri                      : EDİRNE ADLİYESİ İCRA DAİRESİ MÜZAYEDE SALONU

....................................................................................................................................................................................
8 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri                : Edirne İl, Havsa İlçe, 640 Parsel, TAHAL Mahalle/Köy, ÇEŞME KIRI Mevkii,Tarla vasıflı taşınmaz köye yaklaşık 1 km mesafede tuzluluk, alkalilik ve taban suyu gibi sorunları olmayan, su tutma kapasitesi iyi ve erozyon problemi bulunmayan, taprak derinliği iyi olan topografyası düz ve makineli tarıma elverişli, orta verimli, kuru tarım arazisidir. taşınmaz ve çevresindeki parsellerde buğday ve ayçiçeği gibi ürünlerin tarımı yapılmaktadır.
Adresi                          : Tahal Köy  Havsa/EDİRNE
Yüzölçümü                  : 30.000 m2
Arsa Payı                     : 
İmar Durumu             : Yok
Kıymeti                        : 120.000,00 TL
KDV Oranı                  : %18
Kaydındaki Şerhler    : : Muhtelif dairelerin haczi vardır
1. Satış Günü               : 13/02/2018 günü 14:15 - 14:20 arası
2. Satış Günü               : 13/03/2018 günü 14:15 - 14:20 arası
Satış Yeri                      : EDİRNE ADLİYESİ İCRA DAİRESİ MÜZAYEDE SALONU
Satış şartları:
    1- İhale açık artırma suretiyle yapılacaktır. Birinci artırmanın yirmi gün öncesinden, artırma tarihinden önceki gün sonuna kadar esatis.uyap.gov.tr adresinden elektronik ortamda teklif verilebilecektir. Bu artırmada tahmin edilen değerin %50 sini ve rüçhanlı alacaklılar varsa alacakları toplamını ve satış giderlerini geçmek şartı ile ihale olunur. Birinci artırmada istekli bulunmadığı takdirde
elektronik ortamda birinci artırmadan sonraki beşinci günden, ikinci artırma gününden önceki gün

sonuna kadar elektronik ortamda teklif verilebilecektir. Bu artırmada da malın tahmin edilen değerin %50 sini, rüçhanlı alacaklılar varsa alacakları toplamını ve satış giderlerini geçmesi şartıyla en çok artırana ihale olunur. Böyle fazla bedelle alıcı çıkmazsa satış talebi düşecektir.
    2- Artırmaya iştirak edeceklerin, tahmin edilen değerin %20'si oranında pey akçesi veya bu miktar kadar banka teminat mektubu vermeleri lazımdır. Satış peşin para iledir, alıcı isteğinde (10) günü geçmemek üzere süre verilebilir. Damga vergisi, KDV, 1/2 tapu harcı ile teslim masrafları alıcıya aittir. Tellallık Harcı, taşınmazın aynından doğan vergiler satış bedelinden ödenir.
    3- İpotek sahibi alacaklılarla diğer ilgilerin (*) bu gayrimenkul üzerindeki haklarını özellikle  faiz ve giderlere dair olan iddialarını dayanağı belgeler ile (15) gün içinde dairemize bildirmeleri lazımdır; aksi takdirde hakları tapu sicil ile sabit olmadıkça paylaşmadan hariç bırakılacaktır.
    4- Satış bedeli hemen veya verilen mühlet içinde ödenmezse İcra ve İflas Kanununun 133 üncü maddesi gereğince ihale feshedilir. İhaleye katılıp daha sonra ihale bedelini yatırmamak sureti ile ihalenin feshine sebep olan tüm alıcılar ve kefilleri teklif ettikleri bedel ile son ihale bedeli arasındaki farktan ve diğer zararlardan ve ayrıca temerrüt faizinden müteselsilen mesul olacaklardır. İhale farkı ve temerrüt faizi ayrıca hükme hacet kalmaksızın dairemizce tahsil olunacak, bu fark, varsa öncelikle teminat bedelinden alınacaktır.
    5- Şartname, ilan tarihinden itibaren herkesin görebilmesi için dairede açık olup gideri verildiği takdirde isteyen alıcıya bir örneği gönderilebilir.    
    6- Satışa iştirak edenlerin şartnameyi görmüş ve münderecatını kabul etmiş sayılacakları, başkaca bilgi almak isteyenlerin 2017/4344 Esas sayılı dosya numarasıyla müdürlüğümüze başvurmaları ilan olunur.16/12/2017

  DİĞER HABERLER