Anasayfa Gündem Siyaset Röportaj Resmi İlan Video Galeri Foto Galeri İpek Matbaası Künye İletişim
19 Nisan 2018 Perşembe
T.C. EDİRNE İCRA DAİRESİ

T.C.
EDİRNE
İCRA DAİRESİ
2016/36773 ESAS

TAŞINMAZIN AÇIK ARTIRMA İLANI

Satılmasına karar verilen taşınmazın cinsi, niteliği, kıymeti, adedi, önemli özellikleri :
1 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri        : Edirne, Havsa, Kuzucu Köyü, Sınırdere mevkiinde kain; 0 ada 787 parsel nolu 5.750,00 m2 yüzölçümlü tarla vasıflı taşınmazın tamamı borçlu adınadır. Kuzucu köy merkezine 1.000 m uzaklıkta ve köyün güneybatısında konumludur. E-87 Karayolunun batısında yer almaktadır. Sulu tarım yapılabilen tarlada hali hazırda ayçiçeği ekilidir. Hafif eğimli ve dikdörtgen formunda olduğu belirlenen tarlanın toprak yapısı vasattır. Kadastral yola cephesi yoktur. Adresi: Kuzucuk Köyü, Sınır Dere Mevkii Havsa/EDİRNE Yüzölçümü: 5.750 m2 İmar Durumu: İMAR PİLANI DIŞINDADIR. Kıymeti: 40.000,00 TL KDV Oranı : %18, Kaydındaki Şerhler :Muhtelif dairelerin hacizleri vardır.
1. Satış Günü        : 02/02/2018 günü 10:15 - 10:20 arası
2. Satış Günü        : 02/03/2018 günü 10:15 - 10:20 arası
Satış Yeri            : İstasyon Mah.Hakim Çağlar Işık Cad. No:1, Yeni Adliye Sarayı İcra Müdürlüğü Müzayede Salonu - MERKEZ/EDİRNE - 

....................................................................................................................................................................................
2 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri        : Edirne, Havsa, Kuzucu Köyü, Çadırtepe mevkiinde kain; 0 ada, 1327 parsel nolu 4.500,00 m2 yüzölçümlü tarla vasıflı taşınmazın tamamı borçlu adına kayıtlıdır. Kuzucu köy merkezine 4.750 m uzaklıkta ve köyün batısında konumludur. Kuzucu-Abalar Yolu üzerinde yolun güneyinde yer almaktadır. Sulu tarım yapılabilen tarlada hali hazırda buğday ekilidir. Hafif eğimli ve dikdörtgen formunda olduğu belirlenen tarlanın toprak yapısı vasattır. Kadastral yola cephesi yoktur. Adresi:Kuzucuk Köyü, Çadırtepe Mevkii Havsa/EDİRNE, Yüzölçümü:4.500 m2, İmar Durumu: İMAR PİLANI DIŞINDADIR.Kıymeti  : 27.000,00 TL KDV Oranı : %18, Kaydındaki Şerhler :Muhtelif dairelerin hacizleri vardır.
1. Satış Günü        : 02/02/2018 günü 10:30 - 10:35 arası
2. Satış Günü        : 02/03/2018 günü 10:30 - 10:35 arası
Satış Yeri            : İstasyon Mah.Hakim Çağlar Işık Cad. No:1, Yeni Adliye Sarayı İcra Müdürlüğü Müzayede Salonu - MERKEZ/EDİRNE

....................................................................................................................................................................................
3 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri        : Edirne, Havsa, Kuzucu Köyü, Çadırtepe mevkiinde kain; 0 ada 1328 parsel nolu 4.150,00 m2 yüzölçümlü tarla vasıflı taşınmazın tamamı borçlu adına kayıtlıdır. Kuzucu köy merkezine 4.750 m uzaklıkta ve köyün batısında konumludur. Kuzucu-Abalar Yolu üzerinde yolun güneyinde yer almaktadır. Sulu tarım yapılabilen tarlada hali hazırda buğday ekilidir. Hafif eğimli ve dikdörtgen formunda olduğu belirlenen tarlanın toprak yapısı vasattır. Kadastral yola cephesi yoktur. Adresi:Kuzucu Köyü, Çadırtepe Mevkii Havsa/EDİRNE Yüzölçümü:1.450,00 m2, İmar Durumu: İMAR PLANI DIŞINDADIR.Kıymeti  : 25.000,00 TL KDV Oranı : %18, Kaydındaki Şerhler :Muhtelif dairelerin hacizleri vardır.
1. Satış Günü        : 02/02/2018 günü 10:45 - 10:50 arası
2. Satış Günü        : 02/03/2018 günü 10:45 - 10:50 arası
Satış Yeri            : İstasyon Mah.Hakim Çağlar Işık Cad. No:1, Yeni Adliye Sarayı İcra Müdürlüğü Müzayede Salonu - MERKEZ/EDİRNE 

....................................................................................................................................................................................
4 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri        : Edirne, Havsa, Kuzucu Köyü, Çadırtepe mevkiinde kain; 0 ada 1329 parsel nolu 11.100,00 m2 yüzölçümlü tarla vasıflı taşınmazın tamamı borçlu adına kayıtlıdır. Kuzucu köy merkezine 4.750 m uzaklıkta ve köyün batısında konumludur. Kuzucu-Abalar Yolu üzerinde yolun güneyinde yer almaktadır. Sulu tarım yapılabilen tarlada hali hazırda ayçiçeği ekilidir. Hafif eğimli ve dikdörtgen formunda olduğu belirlenen tarlanın toprak yapısı vasattır. Kadastral yola cephesi yoktur. Adresi:Kuzucu Köyü, Çadırtepe Mevkii Havsa/EDİRNE, Yüzölçümü:11.100 m2, İmar Durumu: İmar Planı dışındadır.Kıymeti  : 67.000,00 TL KDV Oranı : %18, Kaydındaki Şerhler: Muhtelif dairelerin hacizleri vardır.
1. Satış Günü        : 02/02/2018 günü 11:00 - 11:05 arası
2. Satış Günü        : 02/03/2018 günü 11:00 - 11:05 arası
Satış Yeri            : İstasyon Mah.Hakim Çağlar Işık Cad. No:1, Yeni Adliye Sarayı İcra Müdürlüğü Müzayede Salonu - MERKEZ/EDİRNE 

....................................................................................................................................................................................
5 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri        : Edirne, Havsa, Kuzucu Köyü, Çadırtepe mevkiinde kain; 0 ada 1352 parsel nolu 2.250,00 m2 yüzölçümlü tarla vasıflı taşınmazın tamamı borçlu adına kayıtlıdır. Kuzucu köy merkezine 5.100 m uzaklıkta ve köyün batısında konumludur. Kuzucu-Abalar Yolu üzerinde yolun güneyinde yer almaktadır. Sulu tarım yapılabilen tarlada hali hazırda buğday ekilidir. Hafif eğimli ve kare formunda olduğu belirlenen tarlanın toprak yapısı vasattır. Kadastral yola cephesi yoktur. Adresi: Kuzucu Köyü, Çadırtepe Mevkii Havsa/EDİRNE, Yüzölçümü:2.250 m2, İmar Durumu: İmar Planı dışındadır.Kıymeti  : 14.000,00 TL KDV Oranı : %18, Kaydındaki Şerhler :Muhtelif dairelerin hacizleri vardır.
1. Satış Günü        : 02/02/2018 günü 11:15 - 11:20 arası
2. Satış Günü        : 02/03/2018 günü 11:15 - 11:20 arası
Satış Yeri            : İstasyon Mah.Hakim Çağlar Işık Cad. No:1, Yeni Adliye Sarayı İcra Müdürlüğü Müzayede Salonu - MERKEZ/EDİRNE

....................................................................................................................................................................................

6 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri        : Edirne, Havsa, Kuzucu Köyü, Çadırtepe mevkiinde kain; 0 ada 1353 parsel nolu 1.050,00 m2 yüzölçümlü tarla vasıflı taşınmazın tamamı borçlu adına kayıtlıdır. Kuzucu köy merkezine 5.100 m uzaklıkta ve köyün batısında konumludur. Kuzucu-Abalar Yolu üzerinde yolun güneyinde yer almaktadır. Sulu tarım yapılabilen tarlada hali hazırda buğday ekilidir. Hafif eğimli ve  dikdörtgen formunda olduğu belirlenen tarlanın toprak yapısı vasattır. Kadastral yola cephesi yoktur. Adresi:Kuzucu Köyü, Çadırtepe Mevkii Havsa/EDİRNE, Yüzölçümü:1.050,00 m2, İmar Durumu: İmar Planı dışındadır,Kıymeti  : 6.000,00 TL KDV Oranı : %18, Kaydındaki Şerhler :Muhtelif dairelerin hacizleri vardır.
1. Satış Günü        : 02/02/2018 günü 11:30 - 11:35 arası
2. Satış Günü        : 02/03/2018 günü 11:30 - 11:35 arası
Satış Yeri            : İstasyon Mah.Hakim Çağlar Işık Cad. No:1, Yeni Adliye Sarayı İcra Müdürlüğü Müzayede Salonu - MERKEZ/EDİRNE 

....................................................................................................................................................................................
7 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri        : Edirne, Havsa, Kuzucu Köyü, Çadırtepe mevkiinde kain; 0 ada 1354 parsel nolu 1.175,00 m2 yüzölçümlü tarla vasıflı taşınmazın tamamı borçlu adına kayıtlıdır. Kuzucu köy merkezine 5.100 m uzaklıkta ve köyün batısında konumludur. Kuzucu-Abalar Yolu üzerinde yolun güneyinde yer almaktadır. Sulu tarım yapılabilen tarlada hali hazırda buğday ekilidir. Hafif eğimli ve çokgen formunda olduğu belirlenen tarlanın toprak yapısı vasattır. Kadastral yola cephesi yoktur. Adresi:Kuzucu Köyü, Çadırtepe Mevkii Havsa/EDİRNE, Yüzölçümü:1.175,00 m2, İmar Durumu: İmar Planı dışındadır,Kıymeti: 7.000,00 TL, KDV Oranı: %18, Kaydındaki Şerhler :Muhtelif dairelerin hacizleri vardır.
1. Satış Günü        : 02/02/2018 günü 14:00 - 14:05 arası
2. Satış Günü        : 02/03/2018 günü 14:00 - 14:05 arası
Satış Yeri            : İstasyon Mah.Hakim Çağlar Işık Cad. No:1, Yeni Adliye Sarayı İcra Müdürlüğü Müzayede Salonu - MERKEZ/EDİRNE

....................................................................................................................................................................................  
8 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri        : Edirne, Havsa, Kuzucu Köyü, Çadırtepe mevkiinde kain; 0 ada 1355 parsel nolu 625,00 m2 yüzölçümlü tarla vasıflı taşınmazın tamamı borçlu adına kayıtlıdır. Kuzucu köy merkezine 5.100 m uzaklıkta ve köyün batısında konumludur. Kuzucu-Abalar Yolu üzerinde yolun güneyinde yer almaktadır. Sulu tarım yapılabilen tarlada hali hazırda buğday ekilidir. Hafif eğimli ve yamuk formunda olduğu belirlenen tarlanın toprak yapısı vasattır. Kadastral yola cephesi yoktur. Adresi:Kuzucu Köyü, Çadırtepe Mevkii Havsa/EDİRNE, Yüzölçümü:625 m2, İmar Durumu: İmar Planı Dışındadır,Kıymeti: 4.000,00 TL, KDV Oranı: %18, Kaydındaki Şerhler :Muhtelif dairelerin hacizleri vardır.
1. Satış Günü        : 02/02/2018 günü 14:15 - 14:20 arası
2. Satış Günü        : 02/03/2018 günü 14:15 - 14:20 arası
Satış Yeri            : İstasyon Mah.Hakim Çağlar Işık Cad. No:1, Yeni Adliye Sarayı İcra Müdürlüğü Müzayede Salonu - MERKEZ/EDİRNE

....................................................................................................................................................................................
9 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri        : Edirne, Havsa, Kuzucu Köyü, Çadırtepe mevkiinde kain; 0 ada 1357parsel nolu 800,00 m2 yüzölçümlü tarla vasıflı taşınmazın tamamı borçlu adına kayıtlıdır. Kuzucu köy merkezine 5.100 m uzaklıkta ve köyün batısında konumludur. Kuzucu-Abalar Yolu üzerinde yolun güneyinde yer almaktadır. Sulu tarım yapılabilen tarlada hali hazırda buğday ekilidir. Hafif eğimli ve dikdörtgen formunda olduğu belirlenen tarlanın toprak yapısı vasattır. Kadastral yola cephesi yoktur. Adresi:Kuzucu Köyü, Çadırtepe Mevkii Havsa/EDİRNE, Yüzölçümü:800 m2, İmar Durumu: İmar Planı dışındadır. Kıymeti: 5.000,00 TL, KDV Oranı: %18, Kaydındaki Şerhler :Muhtelif dairelerin hacizleri vardır.
1. Satış Günü        : 02/02/2018 günü 14:30 - 14:35 arası
2. Satış Günü        : 02/03/2018 günü 14:30 - 14:35 arası
Satış Yeri            : İstasyon Mah.Hakim Çağlar Işık Cad. No:1, Yeni Adliye Sarayı İcra Müdürlüğü Müzayede Salonu - MERKEZ/EDİRNE

....................................................................................................................................................................................
10 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri        : Edirne, Havsa, Kuzucu Köyü, Çadırtepe mevkiinde kain; 0 ada 1371 parsel nolu 1.125,00 m2 yüzölçümlü tarla vasıflı taşınmazın tamamı borçlu adına kayıtlıdır. Kuzucu köy merkezine 5.100 m uzaklıkta ve köyün batısında konumludur. Kuzucu-Abalar Yolu üzerinde yolun güneyinde yer almaktadır. Sulu tarım yapılabilen tarlada hali hazırda buğday ekilidir. Hafif eğimli ve yamuk formunda olduğu belirlenen tarlanın toprak yapısı vasattır. Kadastral yola cephesi yoktur. Adresi:Kuzucu Köyü, Çadırtepe Mevkii Havsa/EDİRNE, Yüzölçümü:1.125,00 m2, İmar Durumu: İmar planı dışındadır. Kıymeti: 7.000,00 TL, KDV Oranı: %18, Kaydındaki Şerhler :Muhtelif dairelerin hacizleri vardır.
1. Satış Günü        : 02/02/2018 günü 14:45 - 14:50 arası
2. Satış Günü        : 02/03/2018 günü 14:45 - 14:50 arası
Satış Yeri            : İstasyon Mah.Hakim Çağlar Işık Cad. No:1, Yeni Adliye Sarayı İcra Müdürlüğü Müzayede Salonu - MERKEZ/EDİRNE

....................................................................................................................................................................................
11 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri        : Edirne, Havsa, Kuzucu Köyü, Çadırtepe mevkiinde kain; 0 ada 1382 parsel nolu 2.000,00 m2 yüzölçümlü tarla vasıflı taşınmazın tamamı borçlu adına kayıtlıdır. Kuzucu köy merkezine 5.000 m uzaklıkta ve köyün batısında konumludur. Kuzucu-Abalar Yolu üzerinde yolun güneyinde yer almaktadır. Sulu tarım yapılabilen tarlada hali hazırda buğday ekilidir. Hafif eğimli ve kare formunda olduğu belirlenen tarlanın toprak yapısı vasattır. Kadastral yola cephesi yoktur. Adresi:Kuzucu Köyü, Çadırtepe Mevkii Havsa/EDİRNE, Yüzölçümü: 2.000 m2, İmar Durumu: İmar planı dışındadır. Kıymeti: 12.000,00 TL, KDV Oranı: %18, Kaydındaki Şerhler :Muhtelif dairelerin hacizleri vardır.
1. Satış Günü        : 02/02/2018 günü 15:00 - 15:05 arası
2. Satış Günü        : 02/03/2018 günü 15:05 - 15:05 arası
Satış Yeri            : İstasyon Mah.Hakim Çağlar Işık Cad. No:1, Yeni Adliye Sarayı İcra Müdürlüğü Müzayede Salonu - MERKEZ/EDİRNE-
Yukarıda özellikleri yazılı (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 ve 11) Nolu Taşınmazların Ortak özellikleri: Taşınmazlar; 1/25000 ölçekli Havsa Çevre Düzeni planı içinde, tarımsal alanda, Edirne İl Özel İdaresi sorumluluk sahası içinde, imar planı dışında kalmaktadır. Taşınmazların sınırlarını belirleyici herhangi bir unsur bulunmamaktadır. Yerinde yapılan incelemelerde üzerinde herhangi bir yapı bulunmamakta olup dolayısıyla resmi kurumlarda herhangi bir mimari proje, yapı ruhsatı ve yapı  kullanma izin belgesi bulunmadığı bilirkişilerce tespit edilmiştir

...................................................................................................................................................................................
    Satış şartları:
    1- İhale açık artırma suretiyle yapılacaktır. Birinci artırmanın yirmi gün öncesinden, artırma tarihinden önceki gün sonuna kadar esatis.uyap.gov.tr adresinden elektronik ortamda teklif verilebilecektir. Bu artırmada tahmin edilen değerin %50 sini ve rüçhanlı alacaklılar varsa alacakları toplamını ve satış giderlerini geçmek şartı ile ihale olunur. Birinci artırmada istekli bulunmadığı takdirde elektronik ortamda birinci artırmadan sonraki beşinci günden, ikinci artırma gününden önceki gün sonuna kadar elektronik ortamda teklif verilebilecektir. Bu artırmada da malın tahmin edilen değerin %50 sini, rüçhanlı alacaklılar varsa alacakları toplamını ve satış giderlerini geçmesi şartıyla en çok artırana ihale olunur. Böyle fazla bedelle alıcı çıkmazsa satış talebi düşecektir.
    2- Artırmaya iştirak edeceklerin, tahmin edilen değerin %20'si oranında pey akçesi veya bu miktar kadar banka teminat mektubu vermeleri lazımdır. Satış peşin para iledir, alıcı isteğinde (10) günü geçmemek üzere süre verilebilir. Damga vergisi, KDV, 1/2 tapu harcı ile teslim masrafları alıcıya aittir. Tellallık Harcı, taşınmazın aynından doğan vergiler satış bedelinden ödenir.
    3- İpotek sahibi alacaklılarla diğer ilgilerin (*) bu gayrimenkul üzerindeki haklarını özellikle  faiz ve giderlere dair olan iddialarını dayanağı belgeler ile (15) gün içinde dairemize bildirmeleri lazımdır; aksi takdirde hakları tapu sicil ile sabit olmadıkça paylaşmadan hariç bırakılacaktır.
    4- Satış bedeli hemen veya verilen mühlet içinde ödenmezse İcra ve İflas Kanununun 133 üncü maddesi gereğince ihale feshedilir. İhaleye katılıp daha sonra ihale bedelini yatırmamak sureti ile ihalenin feshine sebep olan tüm alıcılar ve kefilleri teklif ettikleri bedel ile son ihale bedeli arasındaki farktan ve diğer zararlardan ve ayrıca temerrüt faizinden müteselsilen mesul olacaklardır. İhale farkı ve temerrüt faizi ayrıca hükme hacet kalmaksızın dairemizce tahsil olunacak, bu fark, varsa öncelikle teminat bedelinden alınacaktır.