Anasayfa Gündem Siyaset Röportaj Resmi İlan Video Galeri Foto Galeri İpek Matbaası Künye İletişim
23 Haziran 2017 Cuma
T.C. EDİRNE 1. İCRA DAİRESİ

T.C.
EDİRNE
1. İCRA DAİRESİ
2012/6936 ESAS

TAŞINMAZIN AÇIK ARTIRMA İLANI

Satılmasına karar verilen taşınmazın cinsi, niteliği, kıymeti, adedi, önemli özellikleri :
1 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri        : Edirne İl, Havsa İlçe, 313 Ada No, 37 Parsel No, YENİMAHALLE TOYBOKLUĞU MEVKİİ Mahalle/Mevkii,HAVSA İLÇE MERKEZİNE YAKIN KONUMDA BULUNAN TARLA HAFİF MEYİLLİ, VERİMLİ TOPRAK YAPISINA SAHİP, HAVSA SERBEST BÖLGESİ ALANINA YAKIN OLMASI NEDENİYLE DEĞERLİ TARIM ARAZISİDİR.
Adresi                           : Yenimahalle HAVSA/EDİRNE
Yüzölçümü                   : 9.200 m2
Arsa Payı                      : Tam
İmar Durumu              : İmarlı değildir
Kıymeti                          : 92.000,00 TL
KDV Oranı                    : %18
Kaydındaki Şerhler       :
1. Satış Günü                 : 02/06/2017 günü 09:30 - 09:40 arası
2. Satış Günü                 : 28/06/2017 günü 09:30 - 09:40 arası
Satış Yeri                        : EDİRNE 3.İCRA DAİRESİ KATI MÜZAYEDE SALONU MERKEZ/EDİRNE        ..................................................................................................................................................................
2 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri        : Edirne İl, Havsa İlçe,313 Ada No, 36 Parsel No, YENİMAHALLE TOYBOKLUĞU MEVKİİ  Mahalle/Mevkii,HAVSA İLÇE MERKEZİNE YAKIN KONUMDA BULUNAN TARLA HAFİF MEYİLLİ, VERİMLİ TOPRAK YAPISINA SAHİP, HAVSA SERBEST BÖLGESİ ALANINA YAKIN  OLMASI NEDENİYLE DEĞERLİ TARIM ARAZISİDİR. 
Adresi                           :Yenimahalle HAVSA/EDİRNE
Yüzölçümü                   : 8.300 m2
Arsa Payı                      : Tam
İmar Durumu               : İmarlı değildir
Kıymeti                         : 83.000,00 TL
KDV Oranı                    : %18
Kaydındaki Şerhler      :
1. Satış Günü                 : 02/06/2017 günü 09:50 - 10:00 arası
2. Satış Günü                 : 28/06/2017 günü 09:50 - 10:00 arası
Satış Yeri                        : EDİRNE 3.İCRA DAİRESİ KATI MÜZAYEDE SALONU MERKEZ/EDİRNE        ..................................................................................................................................................................
3 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri        : Edirne İl, Havsa İlçe, 313 Ada No, 35 Parsel No, YENİMAHALLE TOYBOKLUĞU MEVKİİ  Mahalle/Mevkii, HAVSA İLÇE MERKEZİNE YAKIN KONUMDA BULUNAN TARLA HAFİF MEYİLLİ, VERİMLİ TOPRAK YAPISINA SAHİP, HAVSA SERBEST BÖLGESİ ALANINA YAKIN OLMASI NEDENİYLE DEĞERLİ TARIM ARAZISİDİR.
Adresi                           : Yenimahalle HAVSA/EDİRNE
Yüzölçümü                   : 16,475 m2
Arsa Payı                      : Tam
İmar Durumu               : İmarlı değildir
Kıymeti                         : 164.750,00 TL
KDV Oranı                    : %18
Kaydındaki Şerhler      :
1. Satış Günü                 : 02/06/2017 günü 10:10 - 10:20 arası
2. Satış Günü                 : 28/06/2017 günü 10:10 - 10:20 arası
Satış Yeri                        : EDİRNE  3.İCRA DAİRESİ KATI MÜZAYEDE SALONU MERKEZ/EDİRNE        ..................................................................................................................................................................
4 NO’LU TAŞINMAZIN
Özellikleri        : Edirne İl, Havsa İlçe,139 Ada No, 7 Parsel No, VAROŞ MAHALLESİ, UZUNKÖPRÜ CAD Mahalle/Mevkii, TAPUDA ÜZERİNDE KARGİR 2 KATLI BİNA VE ARSASI OLARAK GÖRÜNEN TAŞINMAZ, HALİHAZIRDA 147 M2 TABAN ALANLI 4 KATLI KARKAS, BOŞ DURUMDA, 30 YILLIK YAPI BULUNAN TAŞINMAZDIR, %10 EKSİK İMALATI BULUNMAKTADIR. 
Adresi                           : Varoş Mahallesi, Uzunköprü Caddesi HAVSA/EDİRNE                            
Yüzölçümü                   : 160,00 m2
Arsa Payı                      : Tam
İmar Durumu               : İmar alanında kalmaktadır
Kıymeti                         : 314.047,00 TL
KDV Oranı                    : %18
Kaydındaki Şerhler      : T. İş Bankası A.Ş lehine 1. derece 250.000,00 TL. Bedelli İpotek
1. Satış Günü                 : 02/06/2017 günü 10:30 - 10:40 arası
2. Satış Günü                 : 28/06/2017 günü 10:30 - 10:40 arası
Satış Yeri                        : EDİRNE 3.İCRA DAİRESİ KATI MÜZAYEDE SALONU MERKEZ/EDİRNE        ..................................................................................................................................................................     Satış şartları:
    1- İhale açık artırma suretiyle yapılacaktır. Birinci artırmanın yirmi gün öncesinden, artırma tarihinden önceki gün sonuna kadar esatis.uyap.gov.tr adresinden elektronik ortamda teklif verilebilecektir. Bu artırmada tahmin edilen değerin %50 sini ve rüçhanlı alacaklılar varsa alacakları toplamını ve satış giderlerini geçmek şartı ile ihale olunur. Birinci artırmada istekli bulunmadığı takdirde elektronik ortamda birinci artırmadan sonraki beşinci günden, ikinci artırma gününden önceki gün sonuna kadar elektronik ortamda teklif verilebilecektir. Bu artırmada da malın tahmin edilen değerin %50 sini, rüçhanlı alacaklılar varsa alacakları toplamını ve satış giderlerini geçmesi şartıyla en çok artırana ihale olunur. Böyle fazla bedelle alıcı çıkmazsa satış talebi düşecektir.
    2- Artırmaya iştirak edeceklerin, tahmin edilen değerin %20'si oranında pey akçesi veya bu miktar kadar banka teminat mektubu vermeleri lazımdır. Satış peşin para iledir, alıcı isteğinde (10) günü geçmemek üzere süre verilebilir. Damga vergisi, KDV, 1/2 tapu harcı ile teslim masrafları alıcıya aittir. Tellallık Harcı, taşınmazın aynından doğan vergiler satış bedelinden ödenir.
    3- İpotek sahibi alacaklılarla diğer ilgilerin (*) bu gayrimenkul üzerindeki haklarını özellikle  faiz ve giderlere dair olan iddialarını dayanağı belgeler ile (15) gün içinde dairemize bildirmeleri lazımdır; aksi takdirde hakları tapu sicil ile sabit olmadıkça paylaşmadan hariç bırakılacaktır.
    4- Satış bedeli hemen veya verilen mühlet içinde ödenmezse İcra ve İflas Kanununun 133 üncü maddesi gereğince ihale feshedilir. İhaleye katılıp daha sonra ihale bedelini yatırmamak sureti ile ihalenin feshine sebep olan tüm alıcılar ve kefilleri teklif ettikleri bedel ile son ihale bedeli arasındaki farktan ve diğer zararlardan ve ayrıca temerrüt faizinden müteselsilen mesul olacaklardır. İhale farkı ve temerrüt faizi ayrıca hükme hacet kalmaksızın dairemizce tahsil olunacak, bu fark, varsa öncelikle teminat bedelinden alınacaktır.
    5- Şartname, ilan tarihinden itibaren herkesin görebilmesi için dairede açık olup gideri verildiği takdirde isteyen alıcıya bir örneği gönderilebilir.    
    6- Satışa iştirak edenlerin şartnameyi görmüş ve münderecatını kabul etmiş sayılacakları, başkaca bilgi almak isteyenlerin 2012/6936 Esas sayılı dosya numarasıyla müdürlüğümüze başvurmaları ilan olunur.03/04/2017